BuzzadorBLOG

1/25/2014

2 veckor efter nya medicinen

Känner mig mycket bättre redan, lite huvudvärk, mår bara lite underligt och (tyvärr) matlusten kom tillbaka. Trörr i synnerhet i början på veckorna gansak kraftig ännu. Lukter tål jag mera så är redan mycket bättre. Näsan är helt sönder och snyter blod, det får jag säkert kolla upp. Och läpparna spriker men det kan bero på slämhinnorna i munen kan torka när man äter denna medicin. Lederna är inte lika sjuka och fötterna nu i lite bättre skick. Har lämnat lite värkmediciner också bort i veckan, skönt. 

MEN nu är jag illa rädd för att min första läkare had rätt när han sa att det kan gå vidare till ledreuma (vad jag nu då har) och skelettreuma. Kanske även den här nu. Lederna lite bättre så känner en underlig värk "mellan" lederna. 

Alltså låt mig förklara. När jag haft inflammation i vristerna, knäna, axeln, armbågen osv. så nu känner jag som en annorlunda värk i smalbenet, lårbenet, mellan handlede och armbågen och mellan armbågen och axeln men bara på höger sida.

Nå måste ta upp allt detta när jag ska ha "träff" med läkaren i början på februari. Men kanske medicinen fungerar ändå ;)

Ha ett super veckolsut allihopa eller njut av det som är kvar av veckolsutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar