BuzzadorBLOG

1/19/2014

1 vecka efter den nya medicinen.

Förra måndagen tog jag min första "skräck" tablett. Var nästan rädd när jag tog den, måste greja en massa att jag inte bara sittern ner och väntar på alla biverkningar. 

Ganska lite biverkningar hittils och är super glad över det. Illamående, huvudvärk, tål inte lukter (speciellt inte mat), vill inte ha mat (speciellt inte varm) och lite sån men ok har det gått. 

Illamående är lite jobbigt men går bättre nu i slutet på veckan. 

Härligt med kompisar på besäk på veckan så man fick annat att tänka på, tack snälla ni <3

Men nu i veckoslutet har jag mega grym värk i fötterna, riktigt ordentlig "inflammations" värk, det bara bränner i fötterna. Vet fan inte vad det är nu, borde inte kroppen reagera på annat sätt?!? Äter ju värkmedicin, medicin mot inflammationer och den nya medicinen. What, vad är detta? Det blir ju bara värre. Får se om jag måste ta kryckorna i bruk igen, de är bara så jävla jobbiga att ha med. eller måste jag höra av mig till min läkare. Men vad kan han göra? Har ju all medicin han kan ge. 

No nog blir det väl bra bara det blir färdigt! Tack för att ni orkade läsa igen.

Tilsatt samma dag: 17.45:
Tror jag kom på boven till den hemska värken, Impivaara ishall. Fick helt enkelt kallt och det lär vara det sista man ska få med leder som jag har. Har nu haft fätterna jätte varmt efter det och känns lite bättre. De ser inte bättre ut men de kräver väl lite längre tid för all svullnad lägger sig.



2 kommentarer:

  1. Kämpa på vännen! Och fötterna skall man alltid ha varmt om sa min farmor för det åter speglar hela kroppeN1

    Sussi

    SvaraRadera
  2. Hade förståss fötterna varmt och int var där ens kallt inne. Stod heller inte rakt på golvet utan så högt som möjligt men illa upp tog nog mina leder eller så är det inte fast i det utan en ny inflammation som var på väg. Ja, hur ska man veta sånt?!? Tack, jag kämpar nog så hårt det går!!

    SvaraRadera